fredag 14 januari 2011

Nytt år, nya idéer, nya tyger!

Det nya året har börjat fantastiskt, succén med mina tårtor fortsätter och jag sitter med en tårta i knät och syr varje ledig sekund känns det som! :)

När jag har kommit ikapp med tårtbeställningarna, ska jag ta tag i ett nytt spännande projekt, nämligen en sänghimmel. Treårige prinsen P ska flytta och få ett alldeles eget rum, jag har därför en idé om ett förvandla hans säng till ett mysigt krypin. Sänghimlen kommer att kunna sättas över antingen kortsidan eller långsidan, den kommer att få ett utkiksfönster som går att stänga, fickor för förvaring av böcker och småsaker, samt självlysande stjärnor uppe i taket. Kanske dyker en och annan överraskning upp också när jag väl sätter igång!

Här hemma ska även Lillasyster få sitt eget rum, det ska bara tapetseras först. En liknande sänghimmel ska skapas till henne, fast i rosa givetvis, samt någon form av sänggavel och mjukt skydd på sidorna av sängen.

Bilder kommer självklart när jag har satt igång, och du kommer även att kunna beställa något liknande om du gillar det!

Glöm inte att titta in på de nya tygerna när du ändå är inne!

//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar