lördag 8 januari 2011

Nya dynor i härliga färger till en UJ tvillingvagn

Mamma J skrev till mig med ett önskemål till sina tvillingar; samma tyg på dynorna fast i en kill- och en tjejfärg!
Jag gav henne några förslag och hon fastnade för det här underbara retrotyget i en turkos och en gulorange variant.

Den turkos dynan har fått turkos fleece på baksidan, den gula fick cerise fleece. Jag kunde heller inte motstå att använda mig av mitt favoritresår på baksidan; det svarta med guld- och silverränder.

Resultatet ser ni här; två riktigt fräscha dynor som kommer att pigga upp rejält i vårsolen när den väl tittar fram!














Tygerna kommer från Kameleont Design / Mjuka Tyger, som för övrigt har riktigt trevlig och hjälpsam personal och supersnabba leveranser! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar