lördag 6 november 2010

Lördagsmys

En stor del av lördagen har spenderats vid min underbara splitter nya symaskin! Den går som en dröm jämfört med den gamla, och jag njuter av varje stygn!

Symaskinen har gått varm, många filtar och dynor har det blivit, jag producerar för fullt för kommande julmarknad som jag förhoppningsvis får en plats på, mer info kommer inom kort.

Jag har också ett butiksprojekt på gång, vilket innebär att du snart kan komma och klämma och kika på Maxibusius-produkter i en butik i Borås. Håll ut, info kommer! :)

Jag har även sytt färdigt samtliga fyra dynor som vinnarna i utlottningen valde, de kommer att postas på måndag till olika ställen i landet! Bilden nedan visar vinnarnas val: (det vete sjutton varför bilden blev suddig? :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar